Servis - Elektro ŠritrElektro Šritr
603 507 934
481 323 810

info@elektrosritr.cz
Po - Pá 7:30 - 12, 13 - 17
So 9 - 12

Servis elektro spotřebičů

Jak postupovat při závadě

Připravte si tyto informace:

  • Údaje o spotřebiči (výrobní číslo, model, výrobce)
  • Adresa
  • Telefon na kontaktní osobu(v případě větších firem apod.)
  • Čas vhodný k příjezdu techniků.

Jaké spotřebiče servisujeme?

Velké a malé bílé elektro vyjma ledniček a mrazáků.

Jaké značky?

Většinu nejpoužívanějších spotřebičů.

Jak probíhá servis u drobných spotřebičů?

Malé spotřebiče přebíráme na prodejně k servisu.

Jak probíhá servis u velkých spotřebičů?

Dle domluvy, podle závady. Zavolejte nám a domluvíme se na způsobu vyřešení vaší závady.

Kam až servisní vozidlo zajíždí?

Servisní vozidlo zajíždí dle dohody, zavolejte nám a určitě se domluvíme.

Kolik bude stát oprava rozbitého spotřebiče, když nevím, co s ním je?

Cena nájezdu a zjištění závady se pohybuje v rozmezí 300 – 500 Kč (v závislosti na vzdálenosti) pokud je oprava shledána jako neefektivní. Pokud se pro opravu spotřebiče rozhodnete využít našich služeb, bude cena za nájezd a zjištění závady výhodnější.

V případě, že přivezete spotřebič k nám na prodejnu, tak je zjištění závady zdarma.

Pro objednávku náhradního dílu je potřeba přinést tyto údaje:

  • Typ spotřebiče
  • Výrobní číslo spotřebiče
  • Model
  • Výrobce
  • Přesný popis závady